Dine synspunkter

Vi vil gjerne høre dine synspunkter

Vi vil gjerne høre dine synspunkter dersom det er noe du ikke er fornøyd med. Det gir oss mulighet til forbedring. Ved klager ønsker vi at du først og fremst kontakter oss på telefon 21 54 44 00. Da kan vi gi deg ytterligere forklaring og finne ut av eventuelle misforståelser. Eventuelt kan du skrive klagen til oss på epost eller brev, og vi vil svare deg skriftlig.

Om du ikke er fornøyd med svaret kan du henvende deg til vår klageansvalig:

NOBA Bank Group AB ( publ), att. Malin Jönsson, Box 23124, SE-104 35 Stockholm eller info@nordax.no (lån), spar@nordax.no (sparing). Legg igjen informasjon om hva det gjelder, samt dine kontaktopplysninger, så kontakter vi deg så snart vi kan.

Vi vil gjerne høre dine synspunkter

Lurer du på noe?

Finn svar på spørsmålet ditt her, eller kontakt oss.

Nordax Bank

NOBA Bank Group AB (publ)

Organisasjonsnummer: 556647-7286

Styrelsens forretningskontor: Stockholm

+46 (0) 8-508 808 00

www.noba.bank

Vi bruker cookies

Vi bruker cookies for at nettsiden skal fungere og for å gi deg en god opplevelse. Med cookies vil vi også å kunne se hvordan nettsiden brukes og tilpasse innhold og markedsføring personlig til deg som besøkende. Gjennom bruk av cookies behandler vi dine personopplysninger og noen tredjeparts-cookies gjør at informasjon deles med tredjeparter. Du kan velge innstillingene selv og endre dem når som helst nederst på nettsiden eller i nettleseren.

Les mer i vår policy for informasjonskapsler

Tilpass informasjonskapsler