Vi vil gjerne høre dine synspunkter dersom det er noe du ikke er fornøyd med. Det gir oss mulighet til forbedring. Ved klager ønsker vi at du først og fremst kontakter oss på telefon 21 54 44 00. Da kan vi gi deg ytterligere forklaring og finne ut av eventuelle misforståelser. Eventuelt kan du skrive klagen til oss på epost eller brev, og vi vil svare deg skriftlig.
Om du ikke er fornøyd med svaret kan du henvende deg til vår klageansvalig:
Nordax Bank AB (publ), att. Malin Jönsson, Box 23124, SE-104 35 Stockholm eller info@nordax.no (lån), spar@nordax.no (sparing). Legg igjen informasjon om hva det gjelder, samt dine kontaktopplysninger, så kontakter vi deg så snart vi kan.
HVIS DU FREMDELES IKKE ER FORNØYD
Anser du etter dette at en klage ikke resulterer i en tilfredsstillende rettelse fra Nordax’ side, kan du kontakte Finansklagenemnda per telefon 23 13 19 60. Finansklagenemnda prøver upartisk og uten kostnad privatpersoners tvister i slike saker. Mer informasjon om Finansklagenemnda finner du på: www.finkn.no
KLAGE ELLER stopp av DIREKTEREKLAME
Vi sender ut tilbud flere ganger per år for å vise at vi er tilgjengelige om et lånebehov skulle oppstå. Din adresse har vi leid av Iper Direkte AS for en gangs bruk til markedsføring.
Vil du ikke motta flere av våre sendinger, så kontakt oss slik at vi kan sørge for at du blir tatt bort fra våre adresselister. Vi ber deg ha forståelse for at du fortsatt kan få tilsendt tilbud i et par uker etter din avmelding. Årsaken til dette er at noen brev er satt i produksjon før reklamesperren ble meldt inn.
Vil du reservere deg mot all adressert reklame, kan du gjøre dette hos Brønnøysundregistrene på https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/
Avregistrere deg fra våre utsendelser