Kontakt oss
Vår suksess er basert på lang erfaring, fleksibilitet og personlig engasjement. Målet er at dette skal gjennomsyre hver eneste kundeopplevelse.

Telefon
Åpningstider
Lån: må-to 9-18, fre 9-16
Boliglån: 9-16, alle hverdager.
Sparing: 9-16, alle hverdager.
Før du ringer med spørsmål om vårt sparetilbud vil vi anbefale å lese igjennom våre vanlige spørsmål og svar om vår sparekonto.
Betalservice Boliglån

Kontakt oss på epost
Finner du ikke informasjonen du søker på vår hjemmeside, kan du gjerne kontakte oss på e-post om du har noen spørsmål.
Har du spesifikke spørsmål om din søknad, ditt lån eller dine innskudd, kan vi dessverre ikke svare deg per epost på grunn av bankens taushetsplikt. Logg heller inn på Mine sider der du finner aktuell informasjon om ditt lån eller innskudd. Eller kontakt vår kundetjeneste på telefon 21 54 44 00. Har du generelle spørsmål kan du bruke noen av adresserne nedan:
Forbrukslån: info@nordax.no
Boliglån: boliglan@nordax.no
Sparing: spar@nordax.no
Betalservice Boliglån: betalservicebolan@nordax.no

Avregistrering av adressert reklame
Vil du ikke motta flere av våre sendinger kan vi fjerne deg fra adresselisten vår. Vi ber deg ha forståelse for at du fortsatt kan få tilsendt tilbud i et par uker etter din avmelding. Årsaken til dette er at noen brev er satt i produksjon før reklamesperren ble meldt inn.

Har du spørsmål om fakturaer eller betalinger?
Hvis du har spørsmål om fakturaen din eller har problemer med å betale, kan du enten logge inn på Mine sider for å håndtere betalingene dine eller kontakte oss direkte for å få hjelp med saken din.

Har du fått e-post fra oss?
Vi har akkurat lansert Mine Sider så at du som kunde skal få enda bedre oversikt over din private økonomi hos oss. I denne forbindelse sender vi ut e-post fra eva@nordax.no.
Har du noen ideer og synspunkter når det gjelder hvordan vi kan bli bedre, er du velkommen til å kontakte oss.